loading...
قارتال تراختور| وب سایت هواداری تراختور آذربایجان
تراختورچی بازدید : 4 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

مهدی کیانی، هافبک دفاعی تراکتورسازی معتقد است که این تیم نباید در ادامه لیگ فراز و نشیب داشته باشد و به سادگی امتیاز از دست بدهد.

کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل در خصوص تساوی مقابل صبای قم در تبریز می‌گوید: «من معتقدم مساوی در بازی‌های خانگی اصلاً به دردمان نمی‌خورد. البته فکر می‌کنم ایراد از خودمان است و همه ما باید پشت هم باشیم و به یکدیگر کمک کنیم. ما در این بازی هم می‌توانستیم برنده باشیم ولی فرصت‌ها را از دست دادیم، البته باید بدانیم که هواداران تراکتور بهانه قبول نمی‌کنند و ما باید تحت هر شرایطی بازی‌ها را ببریم.»

هافبک دفاعی تراکتور در مورد فهرست تیم ملی و عدم دعوت خودش می‌گوید: «من به تصمیم کی‌روش احترام می‌گذارم ولی معتقدم کادر فنی باید نگاه دقیقی به لیگ برتر داشته باشد. من اصلاً در مورد خودم حرف نمی‌زنم ولی معتقدم بازیکنان بسیار خوبی در لیگ هستند که اسم آنها دیده نشده و به تیم ملی دعوت نشده‌اند. از طرفی بعضی از بازیکنان که در باشگاه‌های خود نیمکت‌نشین هستند به تیم ملی دعوت شده‌اند.»

از کیانی می‌پرسیم که مشکل تاکتیکی و فنی تراکتور چیست که او این‌گونه جواب می‌دهد: «من فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشیم. درحال‌حاضر ارتباط خوبی بین بازیکنان، سرمربی و مسئولان باشگاه وجود دارد و تیم ما از لحاظ فنی مشکل خاصی ندارد. فقط امیدوارم در بازی‌های آینده در گلزنی شانس بیشتری داشته باشیم، من معتقدم تیم ما نباید فراز و نشیب داشته باشد و از این هفته باید برنده شویم. بابت نتایجی که در دو هفته اخیر گرفتیم نیز از هواداران تراکتور عذرخواهی می‌کنم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 265
  • بازدید سال : 583
  • بازدید کلی : 2,417