loading...
قارتال تراختور| وب سایت هواداری تراختور آذربایجان
تراختورچی بازدید : 6 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

محسن فروزان كه در فصل گذشته به جمع تراكتوريها پيوسته،يكي از ستارگان بي چون چراي تيم تراكتورسازي است چرا كه كمتر كسي فكر مي كرد كه فروزان دروازه بان اصلي سرخپوشان باشد ،اما تلاش بي وقفه اين بازيكن كادر فني را برآن داشت كه دروازه بان اصلي تيم انتخاب شود.
خبرنگار باشگاه گفتگويي را با اين دروازه بان جوان وآينده دار انجام داده كه باهم مي خوانيم.
محسن فروزان در مورد گل بازي پيكان ،تراكتور گفت:متاسفانه استاديوم از نور استانداردي برخوردار نيست و نحوه چيدمان نورافكن ها در استاديم تختي مناسب نيست و زماني كه توپ بسمت دروازه آمد نور به چشمانم افتاد و توپ را نديدم اما بهر حال نمي خواهم گل خورده ام را توجيه كنم.
فروزان در جواب اين سوال كه،با توجه به درخشش شما در فصل گذشته كه بسياري را متوجه خود ساخت اما در اين راستا گاها بعضي حرف و حديث هايي مبني بر پيوستن شما به برخي تيمها شنيده مي شود لطفا در اين رابطه بيشتر توضيح دهيد؟تصريح كرد:اصلا چنين چيزي صحت ندارد من با تيم تراكتور قرارداد دارم و مديون تيم تراكتورسازي هستم اگر درخششي داشته ام در اين تيم بوده و اگر مي خواستم بروم مي توانستم رضايت نامه ام را با پول بگيرم و بروم اما من ديني كه نسبت بمردم تبريز دارم امسال ماندم و اگر قرار باشد سال بعد باشگاه مرا بخواهد بي شك در تيم تراكتور خواهم ماند.گاها بعضي سايتها از زبان من مصاحبه مي گذارند در حاليكه من مصاحبه اي با آنها انجام نداده ام آنها مي خواهند روحيه مرا تضعيف كنند اما بايد بدانند ،فروزاني كه كمتر كسي فكر مي كرد به اين مرحله برسد در تيم تراكتور خواهد ماند و هر روز بهتر از ديروز سنگربان تيم خواهد بود.
وي در ادامه افزود:من عاشق تيم و هواداران هستم و هركسي كه از اين تيم رفته عاقبت بخير نشده است چرا كه ،صداقتي كه در اين هواداران است و بدون چشمداشتي در تمام شرايط ما را تشويق مي كنند دور از انصاف است كه چنين هواداراني را ترك كنم.
وي در مورد بازي با مس كرمان افزود:در اول فصل متاسفانه بچه ها دير جمع شدند و بازيهاي تداركاتي مان فقط دوبازی در تركيه بود و بچه ها و مربيان براي رسيدن به هماهنگي لازم به زمان نياز دارند،اما همه بچه ها هم قسم شده اند كه مس كرمان را در تبریز ببريم و با كسب اين پيروزي استارت پيروزيهاي بعدي را بزنيم.
و در پايان ، من قول مي دهم كه حتما ،نه تنها در اين فصل، بلكه فصلهاي بعدي نيز در كنار تيم و هواداران ،بتوانيم افتخارات بزرگي براي تيم كسب نمائيم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 503
  • بازدید کلی : 2,337