loading...
قارتال تراختور| وب سایت هواداری تراختور آذربایجان
تراختورچی بازدید : 5 جمعه 03 شهریور 1391 نظرات (0)

توني اليويرا در نشست خبري پس از بازي تيم‌هاي ذوب آهن و تراکتورسازي تبريز اظهار کرد: قبل از اينکه به اصفهان بياييم به بازيکنان اکيدا توصيه کرده بودم که اصلا نبايد جايگاه ذوب آهن شما را گول بزند و نبايد به جدول نگاه کنيد چرا که ذوب آهن تيمي است که قدمت زيادي دارد و هميشه عملکرد خوبي داشته و داراي سوابق درخشاني است. من بازيکنانم را براي يک بازي سخت آماده کرده بودم اما آن‌ها به خوبي به توصيه‌هاي من عمل نکردند.

وي افزود: نتيجه‌اي که ما امروز کسب کرديم کاملا مستحقش بوديم و بايد بگويم که اصولي که بايد يک تيم رعايت کند تغذيه مناسب، تمرکز و رفتار حرفه‌اي است که ما نتوانستيم حداقل دو مورد از اين فاکتورها را داشته باشيم.

اوليويرا تصريح کرد: در واقع ما امروز اين برد را تقديم ذوب آهن کرديم و به آن‌ها در واقع يک هديه داديم. البته احسان حاج‌صفي نبايد آن پنالتي را از دست مي‌داد هرچند که همه بازيکنان بزرگ هم گاهي پنالتي را خراب مي‌کنند.

وي تصريح کرد: آنچه مسلم است اصلا خوب نبوديم و من اصلا قصد ندارم که از ارزش‌هاي ذوب آهن چيزي را کم کنم.

وي افزود: من فلسفه‌اي در فوتبال دارم و در هر تيمي که هستم سعي مي‌کنم هر روز به بهترين شکل عمل کنم و با باشگاه و هواداران تراکتورسازي راحت هستم و هميشه سعي کرده‌ام به بهترين شکل به بازيکنان کمک کنم و به آن‌ها اين مسئله را تفهيم کنم که هميشه براي سه امتياز به ميدان بروند و هيچ وقت کم‌کاري براي تيمي نکرده‌ام و هميشه وجدانم راحت بوده است.

از بازي ذوب آهن و تراکتورسازي 350 تماشاگر ديدن کردند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 520
  • بازدید کلی : 2,354