loading...
قارتال تراختور| وب سایت هواداری تراختور آذربایجان
تراختورچی بازدید : 6 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

مترجم تونی سرمربی تیم تراکتورسازی بعد از فشار های وارده توسط رسانه و هواداران طی تماسی تلفنی از خبرنگار جوان که در کنفرانس به وی توهین کرده بود معذرت خواهی کرد و اظهار داشت که سعی خواهم کرد دیگر چنین برخوردی از من سر نزند

سجاد وروايي، مترجم سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي طی گفت و گوی درباره مسائل پيش آمده در كنفرانس قبل و بعد از بازي با تيم صباي قم گفت: توني اوليويرا از سوال يكي از خبرنگاران درباره بازي ضعيف احسان حاج صفي مقابل ذوب آهن ناراحت و عصباني شده بود.

وي ادامه داد:‌ در كنفرانس بعد از بازي نيز يكي از خبرنگاران به من گفت كه مطالبي كه آقاي توني اوليويرا مي‌گويد را به طور صحيح ترجمه نمي كني و به همين دليل من از اين موضوع ناراحت شدم. من همان گونه كه از شرف و ناموسم دفاع مي كنم، سعي مي‌كنم صحبت‌هاي توني را صادقانه و بدون هيچگونه تغييري ترجمه كنم. ضمن اينكه كارشناسان هم مي‌توانند درباره ترجمه‌هاي من اظهار نظر كنند.

وروايي در پايان گفت: از درگيري كه در كنفرانس قبل و بعد از بازي داشتم ناراحت هستم و از اصحاب رسانه عذرخواهي مي كنم و اميدوارم در آينده رابطه خوبي با هم داشته باشيم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 350
  • بازدید سال : 668
  • بازدید کلی : 2,502