loading...
قارتال تراختور| وب سایت هواداری تراختور آذربایجان
تراختورچی بازدید : 7 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)

نخستین بازی تو در لیگ برتر، بازی روبروی صبا بود. چه حسی داشتی وقتی میخواستی نخستین بازی ات را در فوتبال اینجا انجام بدهی؟خب من با لیگ اینجا زیاد آشنا نبودم اما نخستین بازی ام را روبروی صبا انجام دادم و خیلی از این لیگ خوشم آمد. در این بازی از خودم خیلی راضی بودم و امیدوارم بتوانم در ادامه راه برای تراختور مثمرثمر باشم.


در لیگ هلند تا چه سطحی بازی كردی؟هم در لیگ برتر هلند چند بازی انجام دادم و هم در لیگ یك گلری كردم.

در كدام تیمها؟هیرنوین و گرونینگن.

چرا از پارسال كه به تراختور آمدی بازی نكردی؟سال گذشته زمان بدی به تراختور آمدم. محسن فروزان تازه بازی كرده و خودش را نشان داده بود ضمن اینكه در گلری اگر یك دروازه بان خوب كار كند، هرچقدر هم در تمرینها خوب باشی باز هم كمتر بازی به تو میرسد. این اتفاق برای من افتاد اما تحمل كردم تا روزی نوبت به بازی من هم برسد.

فكر میكنم یك سال بازی نكردی؟یك سال نه، تقریباً 8 ماه تحمل كردم تا رسیدم به دروازه تراختور

روبروی صبا هم عملكردی مطلوب داشتی. انگار دوست نداری به راحتی این جایگاه را از دست بدهی؟من یك گلر هستم و وظیفه گلر حراست از دروازه و گل نخوردن است. دوست دارم روند رو به رشدی را طی كنم و بتوانم روزی به دروازه تیم ملی برسم.

سوال آخر اینكه قبول داری وضعیت تراختور چندان مساعد نیست؟نه، اصلاً قبول ندارم. خیلی خوب بازی میكنیم و موقعیتهای زیادی هم به وجود می آوریم ولی شانس نداریم و توپهایمان درون دروازه نمیرود. تراختور یكی از زیباترین بازیها را انجام میدهد اما حیف كه شانس نداریم تا این بازی جذاب و زیبا با نتیجه همراه شود.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 271
  • بازدید سال : 589
  • بازدید کلی : 2,423