loading...
قارتال تراختور| وب سایت هواداری تراختور آذربایجان
تراختورچی بازدید : 5 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

کنفرانس خبری قبل بازی تراکتورسازی با سایپا البرز در حالی شروع شد که سرمربی سایپا غایب این جلسه بود . پرواز کاروان تیم سایپا بدلیل وضعیت نامساعد جوی تبریز در تبریز ننشسته و به تهران باز گشته است . در غیاب سرمربی سایپا تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازان با حضور در کنفرانس خبری قبل بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در خصوص وضعیت تمرینات تراکتورسازان گفت : تمرینات ما در دو فاز پیگیری شده است فاز اول در تبریز قبل از اردوی ترکیه و فاز دوم در ترکیه ، ما در تبریز چند مشکل اساسی داشتیم که مهم ترین آن عدم حضور بازیکنان ملی در تمرینات بود . ولی در ترکیه این مشکل برطرف گردید . و تمام بازیکنان خود را به جز مصدومین در اختیار داشتیم . او در خصوص مصدومین بازی فردا گفت : چند مصدوم داریم که فعلا در اختیاتر نداریم و ما تیمی هستیم که در هر شرایط برای هر بازی به خاطر کسب سه امتیاز به زمین مسابقه می آییم و شرایط مصدومین ما هیچ تاثیری بر روند کار ما ندارد . او همچنین در خصوص شکست ناپذیری تیم سایپا در تبریز گفت برای من مهم نیست که قبلا سایپا چه نتیجه ای در تبریز گرفته است ما در هر شرایط برای کسب سه امتیاز به زمین مسابقه می آییم . او همچنین در خصوص شناختی که از تیم سایپا دارد گفت : من می دانم سایپا شاکله اصلی تیم خود را همچون ما از دست داده است و نوع حریف با توجه به اینکه تیم ها هنوز بازی رسمی انجام نداده اند . در نوع بازی ما تفاوت چندانی نخواهد داشت و ما فقط برای کسب سه امتیاز به زمین مسابقه می آییم . تونی در ادامه افزود :من تنها قولی که می توانم بدهم اینست که به نحو احسن کار کنم و با اعتقادی که به کار خود دارم تیم را بر پایه همین تلاش و کار بسته ام و هر روز بهتر از روز قبل برای تراکتور کار خواهم کرد تا بتوانم نتایج مطلوب را کسب نمایم . از انضباط و رفتار بازیکنانم چه در تبریز و چه در ترکیه رضایت کامل دارم و این امر به من ثابت شد که تیمی کامل و منضبط در اختیار دارم . او در خصوص هواداران تیم تراکتورسازی گفت : ما هیچگاه تنها حرکت نمی کنیم و با حمایتی که هوادارانمان در تبریز و سایر شهر ها از تیم تراکتور می کنند همواره عرصه را بر حریفان تنگ خواهیم کرد . او همچنین در خصوص بازیکنان جذب شده به تیم تراکتورسازی گفت : من زیاد روی اسم بازیکن تاکید ندارم و برای من اسم زیاد مهم نیست من اعتقاد دارم هر بازیکنی که باشد باید تمرین کند و ما بتوانیم او را برای حضور در زمین مسابقه آماده کنیم . و با دارایی موجود نتیجه مطلوب را کسب نماییم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 215
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 227
  • بازدید ماه : 339
  • بازدید سال : 657
  • بازدید کلی : 2,491